I.d. smink!

Nu sitter jag med en kopp kaffe, och slappar lite innan det är dags för jobb.
Åkte in till skolan idag, men hade bara lektion mellan 8-10. Segt när man väl åker in.
Kom ju ändå inte hem förrän nu, halv 3. Men så är det när man bor i en liten stad. Inga bra förbindelser alls.
Men inom en snar framtid, så ska jag inte bo här mer. Det har jag bestämt!

Igår fick jag mitt nya smink jag beställt. I.d. mineralfoundation. Tänkte jag skulle testa det.
Alla säger ju att det är så bra för huden, så de skadar ju inte att testa! =)



Snart blir det jobb 16-21. Imorgon jobb 8-13. Sen är det helg. IGEN?!
Ja ni, tiden bara rinner iväg. Snart kommer våren! Jihoo.


Kommentarer
Postat av: Em

Kul :) Gillade du sminket? Vilken färg tog du?

2010-02-19 @ 10:26:36
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie

lite svårt att vänja sig vid det. men de blir nog bra om ett tag ;) tog light. vilken har du?

2010-02-21 @ 10:02:15
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/
Postat av: Em

Ja, jag har också den. Fast den börjar nästan bli lite för mörk nu. Man bleknar ju bort i snön :P Men jag en som är lite ljusare också.

2010-02-21 @ 14:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0