No motivation!

Motivationen?! Hallå? Vart har du tagit vägen?
Har verkligen zero motivation just nu. Både när det gäller träning och plugg. Huvudet och kroppen vill inget annat än att få vila, sitta i soffan och glo på tv, de är just precis det den vill.

Jag som tänkte vara duktig idag och börja med att springa ett långpass. Men icke. Kroppen kändes helt slutkörd, så bestämde mig för att ta det imorgon isället. Det är bra att skjuta upp saker ibland. Haha, eller inte.

Men Linus och jag tog en tripp till Vetlanda och handlade lite småsaker till lägenheten. Sen kaffe och fralla!



Väl hemma stod Linus och strök nuinköpta gardiner och dammade, medan jag stod i köket och lagade hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner. Var så himla sugen på det. Minns inte när jag åt det senaste, men längesen var det i alla fall!


Mina "fyrkantiga" köttbullar. Någon som vet hur man får dem runda?

Nu i eftermiddag bestämde jag mig för att ge mig ut i solen och ta en långpromenad. Och Ines ville hänga med =) Såå skönt att gå ute nu när solen tittar fram. Vårvår, vi vill ha dig nu!




Nähä, nu ska jag försöka plugga lite, även om hjärnan inte vill!

Hojhoj!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Min motivation går upp och ner oxå... Det enda är att lyssna på kroppen och inte alltid knoppen för då blir det ännu värre. Släppa alla krav. Jag har verkligen lärt mig en massor om sig själv och sin självkännedom nu i min utbildning. Det är väldigt nyttigt och alla behöver egentligen läsa om det tycker jag.



Ser väldigt mysigt ut. Både jag och Martin saknar er =)



Hoppas vi syns snart gumman :D

2010-02-24 @ 19:11:02
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Marie

ja, man ska inte ha en massa krav på sig själv. men svårt att bara släppa allt. men nu i em har jag inte gjort nånting. bra/dåligt?! det är frågan.

saknar er med! hoppas vi kan få in en tid snart då vi ses. kramkram

2010-02-24 @ 19:45:14
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/
Postat av: Em

När det kommer till köttbullarna, inte vet jag. Men du har väl ägg i? Så att de håller ihop? Och sen rulla dom med handtaget så att du inte är där med nån stekspade eller så. Tycker att de borde bli runda.. Fråga din mamma :P Haha

2010-02-25 @ 08:47:45
URL: http://emklasson.blogg.se/
Postat av: Marie

japp, hade ägg i, och skakade stekpannan, men de blev ändå som biffar =) haha! men goda var dem ända.

2010-02-25 @ 16:40:53
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0