Ny nyttig vecka!

Nu har Linus och jag suttit och kolla in en massa gamla bilder, och valt ut några som vi ska framkalla och sätta i olika ramar på vår vita vägg hemma, svartvita kort! Tror det kommer bli bra =)

Dagen har gått snabbt idag. Åkte till föräldrarna på morgonen och jobbade en sväng, fikade och gick en promenad med pappa. Sen åkte jag hem och åt tomatsoppa med sambon och drack kaffe och choklad. Så god choklad, rekommenderas starkt!



Sen har jag försökt plugga lite, varit och inhandlat en massa nyttig mat, ätit en böngryta och sen var jag ute och gick en sväng nu ikväll. Så himla skönt med en kvällpromenad. Får bli mer av den varan nu framöver ;) Man blir så mycket piggare, och sen är det så skönt att komma in och sätta sig i soffan med varmt te och kolla på en bra film.



Linus och jag har bestämt att vi måste sluta med alla onyttigheter i veckorna. Vi har ätit alldeles för mycket sånt nu det sista. Not good. Så i veckorna ska vi äta bra mat! Så nu vet ni det ;)

Imorgon är det skola igen, och veckan som ligger framför mig kommer bli tuff. Skolan måndag, tisdag, torsdag. Jobb onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag + plugg och träning minst 3 dagar! Japp, så ser min vecka ut!

Nu väntar soffan på mig! Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är också inne i en nyttig period :) Kändes inte så bra i kroppen efter alla julhelger. Så nu kör jag stenålderkost:) Det känns bra att skriva på bloggen eller hur?! :) då känns det som om beslutet verkligen är fastställt ;) Ha det toppen!!!///Lina

2010-02-08 @ 14:23:13
URL: http://www.linastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Marie

ja, precis! då blir man mer peppad när man vet att andra läser och följer hur det går för en ;) lycka till!

2010-02-08 @ 21:25:45
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0