Pigg och glad! Tralalala!

Hade ställt klockan på 6 idag för att bege mig mot gymmet och gå en promenad på bandet. Men det lockade inte så värst mycket just då, sängen kändes mycket mer intressant. Så sov en timma extra! Vakande och kände mig hur trött som helst. Men efter lite frukost, kaffe och slapp i soffan bestämde jag mig för att sticka en ssväng till gymmet.
Där blev det promenad i 30 minuter och sen lite styrketräning.

Nu känner jag mig som en ny människa. En massa energi och pigg och glad! Snart ska jag bege mig till jobbet, och det atr inte emot alls. Kan kanske till och med bli lite roligt! Det gör så mycket när man har snälla och roliga arbetskamrater! =) Och trevliga kunder!
Sen ikvälll blir det äkta fredagsmys!

I´m happy!



D.s. Förresten, fick lite ny info om resan igår. Snart är det dags att boka biljetterna! Yihoo! Mer info kommer då. D.s.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Träning gör verkligen underverk mot allt :)



Vart jobbar du någonstans?



trevlig helg!

2010-02-26 @ 16:11:54
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Marie

ja, visst gör det! jag jobbar extra på ett badhus, men även på konsum! så är lite här och var =)

2010-02-27 @ 07:33:58
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0