Uppfriskande träningspass!

Dagens tränings var så himla skön och uppfriskande. Det har känts tungt hela veckan, och förra med, så det här var precis vad jag behövde. Invigde mina nya löparskor idag med, och dem var supersköna! =) Känns kanon på foten, och jag kände inte av värken i fotleden nånting.

Långpass 55 minuter stod på schemat idag. Och jag var så glad när jag klarade 10 km på 54,10 minuter. Tänk på dem som springer 1 mil på en halvtimma, kan inte fatta hur dem orkar springa så snabbt. Haha!
Men det hade ju varit kul att komma under 50 någon gång i sitt liv kanske ;)
Fick lite skoskav dem sista kilometerna, men det är sånt man får räkna med när man har nya skor. Dem kändes i alla fall bra för foten ;)


Nya skorna =)

Efter löppasset körde jag ett magpass med en massa olika övningar. Det var längesen jag körde ett så långt magpass =) Så jag kanske till och med kan få lite träningsvärk i magen imorn.

Nu har jag lunchat med Jonna, och snart väntar plugg! Skönt med en ledig dag från skolan. Alltid skönt när man slipper sitta i en buss halva dagen.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej marie. hur många pass tränar du varje vecka? det låter som att du tränar varje dag! :P

2010-02-04 @ 15:44:30
Postat av: Marie

hejhej, just nu tränar jag ungefär 4-5 dagar i veckan. lagom tycker jag =) lite vila behöver man ju med!

2010-02-04 @ 21:02:10
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0