Lyckorus!

Efter frukosten idag bestämde jag mig för att ge mig ut och springa, trotts min träningsvärk från gårdagens tennispass.
Gick halva rundan, och sprang halva...vilket tog ungefär 55 minuter.
Det var såå skönt att springa. Visst, jag var verkligen stel i benen. Det var ju trots allt väldigt längesen jag sprang. Men jag kan inte beskriva hur skön känsla det är att springa av sig i skogen, på små stigar, uppförsbackar och nedförsbackar. Wihoo. Jag var som i ett lyckorus hela rundan.  
Och inget ont gjorde det i benhinnan! Jag blir så glad.

Nu ska jag ta mig tillbaka, och börja träna mer löpning igen!


Lyckorus!

För vad jag än tränar, så måste jag säga att löpning ligger på topp ett!

Ikväll är Linus på tv-spelskväll, och alla mina vänner är bortresta. Så ikväll får jag lite egentid.
Har ätit "Het köttfärsdipp", och nu blir det "New Moon" och lite godis.

Imorgon väntar jobb, 11-20.30.

Hoppas ni får en bra fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Vilhelmina

Vad skönt att benhinnan lät dig vara ifred! :) Har du haft problem med den länge?

2010-06-19 @ 11:36:28
URL: http://vilhelminaullemar.se
Postat av: Marie

ja, jag har haft problem sen i vintras, och nu har jag haft ett uppehåll från löpnignen i nästan 3 månader. Så nu är jag "fit for fight" =)

2010-06-19 @ 20:58:18
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0