Träningen är igång!

Blev ett superbra gympass idag!
10 minuters uppvärmning på cykeln.
Sen körde jag ben, bröst och mage, och kunde lägga på mer vikt än sist! =)
Sen sprang jag faktiskt en kvart. Ville testa på hur det kändes. Och det var superkul, men tog det väldigt lugnt. Sprang ca 2 km. Men ska försöka öka på lite till nästa gång.
Egentligen vill jag inte springa på bandet. Men idag blev ett undantag eftersom jag ändå var på gymmet, plus att det regnade ute!
Därefter körde jag trappmaskinen 15 minuter och rodde 1000m.

Bra och varierande pass! I like.


Nu ska jag äta lunch, kycklingsallad från igår. Gottigott.


Kommentarer
Postat av: Flitigläsare

Hej Marie. Tycker att det är roligt att läsa din blogg om träning och kost. Jag bara undrar om du skulle kunna komma med några tips när det gäller löpning för nybörjare. Hur gjorde du?



tack på för hand!!!

2010-06-13 @ 18:00:21
Postat av: Vilhelmina

Vad god den ser ut! :)

2010-06-18 @ 12:48:16
URL: http://vilhelminaullemar.se
Postat av: Marie

När jag började springa, så började jag med att springa så mycket jag orkade, och sen gå när jag blev trött.I början orkade jag ingenting knappt, för jag tyckte det var så svårt att hålla rätt löptempo. Men ju oftare man sprang desto mer orkade man springa än gå, och då kunde man istället utöka rundan, och lägga in mer löppass i veckan. Och det var då jag började tycka det var kul med löpningen =)



Lycka till! Och ta det lugnt i början. Kom ihåg att löpning ska va kul.

2010-06-18 @ 17:08:24
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0