Helgen.

Internet har inte fungerat i helgen, och det kan nästan vara lite småskönt! Faktiskt!

Kort och gott har helgen bestått av:

En tenta som gick åt skogen!
Fredagsmys med sambon.
Småshopping i byn.
Promenader.
Massa godis och onyttigheter.
Träning som inte gick bra.
Vinkväll och mat med vänner.
Vasaloppet.
Söndagsmiddag.
Fika med päronen.
Och sist och tråkigast...tentaplugg!





Mycket mer tänker jag inte skriva om. Får bli nya tag denna vecka som kommer. Kommer ha fullt upp, i och med att ytterligare en tenta ska skrivas på fredag, och jag har knappt börjat med den än.
Sånt är livet mina vänner.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa om kemiska bindningar och reaktioner!

Hejsvej.


Kommentarer
Postat av: Em

Är det Sävsjö du kallar för byn? Haha

2010-03-08 @ 14:18:14
URL: http://emklasson.blogg.se/
Postat av: Marie

haha, ja! jag tyckte det passade! :P

2010-03-08 @ 15:31:00
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0