Lalala!

Hjälp vad trött jag är. Man ska aldrig sätta sig ner när man är trött, för då kommer man aldrig komma upp.
Har jobbat från klockan sju idag, full rulle, och när man inte jobbar så ofta, så får jag så himla ont i ryggen när jag sitter i kassan. Varor hit, varor dit.
Snart ska jag väl försöka orka mig upp, och gå till gymmet. Har inte varit där på över en vecka, så nu är det dags. Får nog bli lite cykling, och sen träna magen och ryggen var det tänkt.
Sen blir det till att handla något gott tills ikväll, och bara ta det lugnt och njuta av ledigheten resten av dagen.
Fick reda på en spännande sak nyss, en sak som kanske kommer att förändra min framtiden.
Jag känner en spänning, lycka, nervositet.
Nu får det gärna bli september. Åka iväg, till andra sidan jordklotet. Utforska världen, träffa nytt folk. Göra saker man inte trodde man någonsin skulle göra.
Och det som är så spännande är att jag vet att det bara är början, början på ett nytt kapitel i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Gumman nu blev jag nyfiken! Vad är det för "sak" du fått reda på :) Åhhh, bilden är från Thassos. fasiken vad härligt det ser ut. Vill tillbaka.. Vi får ta och göra en parresa till snart ;). en weekend eller vad som helst. Vi saknar er här nere i Kalmar =)

Puss och Kram

2010-03-19 @ 14:13:21
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: marie

får tyvärr inte berätta något än. men de är en stor sak för mig, som kommer ändra en hel del! Jag vill tillbaka till thassos, till värmen, vill bli brun, sitta på balkongen, dricka goda drinkar och bara umgås! jag har kommit på en idé vad vi kan göra, kan höra av mig om de i veckan! kramkram

2010-03-19 @ 15:58:32
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0