Ska jag, ska jag inte?!

Ska jag? Ska jag inte? Eller, ska jag det kanske? Eller?
Sådana tankar har jag haft hela dagen idag.
Har känt mig lite smått tjock i halsen idag med, men kroppen har känts bra, och massa energi.
Ska jag träna, eller ska jag vila ännu en dag?
Är det farligt om jag springer när jag känner lite i halsen? Jag känner mig inte sjuk ju. Dumma hals.
Kli i kroppen. Vill ut och springa, känna friheten.
Eller om jag ska springa, ska jag springa ute eller inne i så fall?
Dimmigt och trist väder ute, men inte så kallt.
Tankartankar.
Men till slut, kl 17 slängde jag på mig löpkläderna och pulsklockan, och begav mig ut.
Skönt med lite fuktigt i luften och lagom värme.
Sprang runt 5.30- tempo på en runda på ca 5 km.
Skönt att komma ut, och jag ångrar inte det för fem öre.
Antingen bryter halsontet ut imorgon, eller så blir det bättre. Det är bara att vänta och se!
Nu har jag gjort en supersmarrig Pasta carbonara med en massa ost. Pasta är helt underbart gott.
Har aldrig fattat det där med pasta innan. Men nu är jag fast.
Yummie!
Fredag imorgon! Tiden springer iväg.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Underbara bilder! Ang halsont så vet jag inte, har vissa vänner som säger att snuva är okej men halsont kan vara farligt att träna med. Jag tycker det där är svårt, men jag skulle iaf aldrig röra på mig om jag var febrig ;)

2010-03-19 @ 15:44:07
URL: http://www.mirandasminut.se
Postat av: Marie

nej, visst är det svårt att veta hur man ska göra ibland. Man vill ju bara springaspringa =)

2010-03-19 @ 16:00:01
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0