Vila som måste ge energi!

Solen har tittat fram igen, och då blir man glad och lycklig =) och sommarkänslorna infinner sig i kroppen och man känner en sån härlig känsla.
Bröjade till och med plocka undan lite på ballkongen igår, spelade hög somrig musik, och fick ännu mer sommarkänslor.



Skrev min tenta igår, och den kändes hyfsat bra, så nu kan jag koppla av från allt plugg en stund. Kan jag verkligen behöva. Börja leva lite igen. Jobbade kväll igår, och kom hem och var helt slut, kollade på Solsidan, åt mörk choklad och drack ett halvt glas rött innan jag slocknade.

Klockan ringde 6.45 idag. Motvilligt gick jag upp, med dunkande huvudvärk för att skjutsa föräldrarna till Nässjö. De ska till min favoritstad Sthlm i helgen. Jag är avundsjuk. Vill bo där, älskar verkligen den staden.
Någon gång i mitt liv SKA jag bo där, det är bara så! :P


Mysiga Sthlm <3

Vill att kroppen ska vara bra nu. Jag är inte förkyld eller så, men jag har ont överallt.
Känns som den behöver 1 år vila ungefär. Men jag har i alla fall bestämt att det inte ska bli någon träning överhuvudtaget denna helgen. Kommer inte hinna det heller för den delen. Börjar strax jobba, jobbar till 5, sen kommer Joar och Jannike. Jobbar imorgon med, sen skjutsa min lilla bror till Vrigstad, och sen hem och vara hundvakt. Full rulle med andra ord.

Men hoppas lite vila och massa mat hjälper min trötta kropp att få mer energi till nästa vecka, och veckorna framöver nu.

Villvillvill kunna springa en massamassa! Får sån inspiration när jag läser olika bloggar, tex mirandasminut.se, som börjat med ultralöpning. Tänk vad kul det skulle vara att springa 5-6 mil, och ändå tycka det är hur kul som helst med löpning. Jag vill med känna så. Nån gång...då ska jag med känna så hoppas jag.

Nej, nu ska jag ladda inför jobbet. Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Tycker om hennes blogg oxå :). Men jag har redan tänkt att vi ska springa Stockholm Maratho, nästa sommar. Du är på va;)

2010-03-13 @ 17:15:57
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Heidi

Haha!! Kan tala om för dej att det är mycket fint väder här i sthlm denna helg ;) By the way.. du har så himla fin blogg!! Vem har fixat den?

2010-03-14 @ 10:52:23
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: Marie

åh, vad avundsjuk jag blir ;) tack, den har jag gjort själv. allt bra med dej? ses vi på konsum i sommar? m

2010-03-14 @ 17:25:06
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0