Sista skoldan

Har haft sista lektionen för detta läsåret. Känns skönt. Imorn åker klassen till Eksjö, och sen på onsdag är jag ledig och på torsdag har vi vår lilla avslutning. Men den känns faktiskt redan som sommarlov. Är så himla härligt med sommar. Finns inget bättre än svensk sommar.
I helgen har jag jobbat, och lärt mig lite saker tills i sommar. Börjar komma in i det lite nu, och det känns bra! Hoppas att det inte ska bli allt för tråkigt.

I lördags var jag på lite fest hos Emelie. Satt ute och drack lite och åt tårta! Linus och Alex spelade gitarr och vi sjöng. Mysigt! Men hem tidig pga av att jag skulle upp och jobba, så jag missade det omtalade badet! Haha.

Igår var Linus, Joar och jag ute i Solvik. Jag låg och latade mig i hängmattan medan Linus och Joar fiskade. Sen åkte vi hem och lagade tacos, åt rabarberpaj och kollade på film.

Nu sitter jag i en öde skola och väntar på Niklas, ska köra snart. Och hungrig är jag. Vill hem och äta, och njuta av  min ledighet =) ha de så bra!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0