Sommarlov!

Ja! Äntligen har jag sommarlov! Fast det har kännts som sommarlov nästan hela veckan, för vi har inte gjort något  vettigt i skolan ändå.
Igår hade jag inga lektioner, och inte Jonna heller, så vi bestämde oss för att cykla till Vallsjöbaden. Lite blåsigt och mulet först, men sen kom solen. Vi spelade minigolf och åt ananaspaj. Mums! Sen cyklade vi till Linus stuga och la oss på bryggan och solade i en timma. Skönt, och det stekte verkligen. Segt att cykla hem sen bara, men vi stannade och köpte jordgubbar på vägen hem. Gjorde varam mackor och så blev det jorgubbar med mjölk till efterrätt! Sen la vi oss på studsmattan och solade ännu mer. Efter mycket sol och cykling gick vi in och satte oss i soffan och spelade spel och åt wok!
Men lite ork hade vi kvar, för sen på kvällen sprang vi runt sjön, och sen tog vi ett dopp i sjön med kläderna på! Svalkade skönt, speciellt för mej, eftersom jag bränt mig så himla mycket. Såg ut som en kräfta i ansiktet. Sen tyckte vi att vi förtjänade en påse godis och en film. En härlig dag var det allt! =)

Idag hade vi en helt meningslös avslutning i aulan. Sen hem till Rosita och fika och säga glad sommar till alla. Sen var jag på körskolan och satt vid datorn en stund, men det gick ju inte så speciellt bra =( men men, det är bara att öva. Var på milano och åt kebabsallad med tjejerna och Ines och jag lyssnade på musik som vi ska ha med till Öland. Bara en vecka kvar nu, synd bara att vädret ser ut att bli skit. Menmen...
Har övningskört med mamma med, och hon var rädd som vanligt! Tss...
Nu ikväll blir det lite avslutningsfest in my place!

Ha en bra kväll!

Tjejerna
Tjejgänget!

Kommentarer
Postat av: tilda

oj man bländas nästa av min ben ! ;)

2007-06-14 @ 20:55:04
Postat av: becca

vad snygga ni är!!

2007-06-16 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0