Sista Maj

Sitter i skolan nu och väntar på att engelskan ska börja. Har nyss haft ekonomiprov, och det gick faktiskt ganska bra, men  det tyckte jag ju sist också, och sen när jag fick se resultatet fick var det inte vad man väntat sig. Så det är nog bäst att inte ha för stora förväntningar. Linus sov hos mig inatt, och han snarkade som vanligt ;) haha. Men det gör ingenting. För du är så söt att kolla på när du sover. Jag känner mej lite som Derek i Grey's Anatomy. Haha. Skrattar varje gång jag ser det. Hoppas att vi kan åka till Jönköping imorn och köpa säng. Skulle vara så skönt =) och sen är det alltid mysigt att åka till "storstan". Jaja, nu måste jag gå, men ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0