There's something about you!

Skönt att sluta tidigt idag. Då har jag lite tid till att plugga på ekonomin. Inget kul ämne det där. Usch! Fattar inte varför jag valde det. Vill inte jobba med ekonomi ändå ju. Men men, de kanske kan vara bra att ha någon gång i framtiden. Har fått mina snygga gröna arbetskläder idag, och så fick jag veta att jag och Elllen kommer jobba tillsammans i charken hela sommarn. Förhoppningsvis blir de kul, inte mycket sol i år inte. Men de blir ju en del pengar, och det kan behövas. Ska ut och gå en runda sen, varmt ute ju. Men det hade ju inte gjort nåt om solen hade tittat fram också. Imorgon blir det fika på Melins med systern. Och sen är det nästan helg igen. OCh jag hoppas på fint väder, för jag vill cykla till Vallsjöbaden och fika och spela minigolf, och kanske ta en runda i båten...vem vet? Vad händer mer i helgen? Hmm...



Rabarber

Blir riktigt sugen på rabarberpaj nu...eller Vallsjöbadens hallonpaj...mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0