We're the special two

Idag har jag och Linus varit tillsammans i två år och det har varit dem två underbaraste åren i mitt liv. Han gör mig så lycklig, han får mig att skratta, får det att pirra i magen på mig. Han är den jag drömt om, den jag letat efter, den jag vill ha vid sin sida i ont och gott, i all framtid <3

 

Så klart skulle vi fira dem här två åren tillsammans. I lördags åkte vi ut till stugan i Solvik. Där var det soligt och klarblå himmel. Precis som det ska vara där ute.  Linus hade hand om grillen och jag stod för den grekiska salladen. God mat, vin, tända ljus, sprakande ljud ifrån brasan, "erotiska" frukter och kex, musik, mys och min älskade Linus. Kan det bli bättre?

Man behöver inte åka så långt för att umgås och ha mysigt. Och det är skönt det.

 

Kommer att sakna dig nu när du är i Stockholm. Saknar dig redan, efter bara ett par timmar. Det är nog bara för att jag vet att jag inte kommer får träffa dig förrän på fredag. Tänk då hur ett liv utan dig skulle bli. Det går bara inte?

 

Älskar dig mer än någonsin.

myvyfoodGrill184579-10

We're the special two

Kommentarer
Postat av: lina!

vad söta ni är :)

2007-05-22 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0