8 oktober

Det är en sak som jag inte kan förstå, hur mitt humör ändras. Ena stunden kan jag vara hur glad som helst, och sen kan jag helst plötsligt vara sur på allt och alla, och sen får jag dåligt samvete för att jag varit sur och då blir jag ledsen. Sen när jag gråtit ut så är jag glad igen...och så fortsätter det så!

Ibland kan man faktiskt önska att man inte var tjej så man slapp vara så himla känslig för allt.

Fast idag har jag faktiskt varit på bra humör. Ingen skola, det gick bra på körlektionen, sen var jag ute och sprang i höstvädret, och nu ikväll ska jag få träffa mina underbara vänner! <3

Ha en bra kväll!

Mary.


Kommentarer
Postat av: becca

det är precis samma sak med mig. usch blä!

2007-10-11 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0