Oktober

Nu var det visst helg igen. Veckan har verkligen gått snabbt. Men det har varit en stressig veckan. Vet inte varför jag ska behöva stressa så mycket. Jag försöker hinna med så mycket som möjligt...skolan, projektarbetet som Ines och jag äntligen har påbörjat, jobb, träning, umgås med familj, vänner och pojkvän, övningsköra och sitta vid trakikskolan, och sen vill man ju ta det lite lugnt nån gång då och då med...

Men denna helgen kommer bli bra. Det känner jag. För ikväll ska Ines och jag ha en riktig slappkväll med relaxbad, hemmagjord pizza, ansiktsmask och idol. Sen imorn åker jag, Ines och Eve till Växjö. Shopping för dem sista pengarna. På kvällen bjuder Lina på 18-årsmiddah, och sen blir det fest på Kulturhuset. Ska bli kul att träffa alla tjejerna. Var ett tag sen nu alla sågs.
På söndag har jag inget planerat. Hoppas på fint väder så man kan vara ute. Sen ska jag försöka plugga lite och så vill jag mysa med Linus.

Nu ska jag snart äta soppa!

Ha en bra helg vänner...

(...och lycka till med du vet vad.. ;) )



Kommentarer
Postat av: jonna <3

I love you <3 ska berätta allt ikväll. ibland blir det inte som man tänkt sig.

2007-10-08 @ 08:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0