8 januari

Nu har jag haft mitt sista jullov. Usch det känns sorgligt. Jag vill inte bli stor. Jag vill inte ge mig ut i den stora vuxenvärlden. Jag trivs så bra som jag har det nu.


Igår bestämde sig Linus och jag för att åka till Jönköping. Bilen upp till A6 där det var ovanligt lugnt. Vi gick runt och kikade lite. Sen vidare till IKEA. Där storhandlade Linus till lägenheten. Sen åkte vi in till stan och åt kinamat. Det var mumsigt. Sen gick vi genom duggregent till bion. Köpte en megapopcorn och satte oss i värmen och kollade på Arn-tempelriddaren. Helt okej film. När filmen var slut satte vi oss på coffiehouse och drack te och åt hallonpaj. Myspys. Sen åkte vi hem i mörkret och i snökaos. Tur att det inte var jag som körde säger jag bara, för det hade jag aldrig vågat. Men vi lyckades ta oss hem. Då kastade vi oss i soffan och kollade på ett avsnitt av Heroes. Sen somnade vi gott i Linus stora, sköna säng!


Vaknade jämte min man, som hade varit och köpt nybakade frallor till mig. Då blev det ett heroesavsnitt till framför tv:n med nybakta frallor, flingor med mjölk och tända ljus. Tänk om man alltid kunde ha det så mysigt och skönt på morgonen!


Åkte ut till systern på landet och tog en fika. Skönt och komma ut lite och kolla på alla söta djur och bara få andas frisk luft. Haha!


Nu har jag precis varit ute och gått en långrunda. Och så har jag skaffat mig en ny favoritlåt. Jag bara älskar den. Laleh med "Snö"! Lyssna på den.


Nu ska jag försöka plugga lite, men jag vet att det inte kommer bli av. Börjar ju inte förrän kvart i ett imorgon. Kanske hinner plugga lite då! Haha.


image92
Min Älskling!

Hejsvej


Kommentarer
Postat av: lina

Marie, jag vill inte heller bli stor!!
haha :)

2008-01-11 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0