Tiden går, men kärleken består!

Tisdag kväll! Och vad gör jag? Jo, jag sitter här och degar och orkar inte göra någonting. Är inne i en inte-göra-något period! Inte vanligt för att vara jag. Det vet ni som känner mig väl.
Men ikväll måste jag ändå ge mig ut och gå hela den lååånga vägen till badhuset och gå på vattenaerobic! Känner verkligen inte för att hoppa i ett iskallt vatten och träna. Vill mycket hellre ligga kvar i soffan under täcket. Får göra det när jag kommer hem. Kolla på "Vingar av glas". Den gick visst ikväll vid 10. Och som tur är så börjar jag inte förrän kvart i 1 imorn. Som vanligt. SKÖNT!
Men sen blir det jobb. Blääää...
Haha! Men lite pengar är ju aldrig fel. Funderar på att köpa en I-pod. OCh sen en resa snart igen hade inte varit fel. Ines och jag kollae in Indien och Algarve idag. Ser inte dumt ut!

Akut sötsug! Jobbigt!!!

Stolt är jag med över min man som klarade av att springa sin första mil igår! Duktigt duktigt. Snart springer du och jag Gbg-varvet tillsammans. Ser fram emot det.

ska nog ta och sola lite innan träningen så kanske jag piggnar till lite. NOT!

Ha en bra kväll!

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0