Rastlös? Jag?

Börjar känna mig rastlös. Har varit ledig nu i 8 dagar, jag känner att jag vill göra lite nytta. Någon som behöver hjälp?! Jag ställer. Haha! Vaknade med världens halsont idag med. Usch, jag som ville träna idag. Var inställd på att gå till gymmet idag halv 6 på morgonen. Men de får bli vila för min del. Bakade saffransskropor igår, riktigt gott...och dem är nästan slut. REDAN!! Så kanske får baka några till i eftermiddag, och läsa Stieg Larsson. Är helt såld på dem böckerna. Hur bra som helst. Mys och sitta inne med en bra bok, te och saffransskorpor när det är sånt här tråkigt väder ute.

Nu ska jag laga mig lite mat. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: jonnis!

JA! det vill jag gärna :) skulle verkligen behöva lite coachning för att bli fit! och sluta äta önödighter :)

2008-11-11 @ 20:47:21
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, stige larsson böckerna r skitbra. hoppas filmerna blir bra oxå men med michael nyqvist i huvudrollen så vet jag inte..

2008-11-19 @ 13:16:52
URL: http://monni81.blogg.se/
Postat av: helena

vad fin du har gjort din blogg marie=)

2008-12-09 @ 12:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0