En bra start på dagen!

Vaknade kl.8 och var pigg och utvilad! Så jag bestämde mig för att ge mig ut och jogga en runda innan frukost! Det var så härligt väder ute. Svalt men ändå sol och en vindstilla sjö! Lugnt och skönt ute! Det är sådanna morgonar som man vill ha! Perfekt löparväder. Men synd att man ska vara så stel i kroppen på morgonen. Förr sprang jag milen varenda söndag. Duktig man var då! ;)

Frukosten smakade så himla gott sen när jag kom hem! Äggröra, blåbär och grönt té!



Snart åker Ines och jag ut till Solvik för en heldag med sol, bad, blåbärsplockning och annat smått och gott!
Vi är riktiga livsnjutare Ines och jag! Haha!

Kommentarer
Postat av: michaela träffe

mm älskar blåbär!

..och ja, frukost är helt underbart efter att man motionerat lite :)

2009-08-09 @ 17:01:27
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0