En kärleksdag!

Dagen idag kommer vara fylld av kärlek och glädje! Viktor och Helena gifter sig! <3 Tänk vad kul!
Undra när det bli min tur?! Vad mycket planering och fix det är! Man ska bjuda en massa människor, hitta den perfekta klänningen, välja kyrka och sånger och mat, bestämma blommor i kyrkan och mycket mycket mer! Man kanske ska ha ett litet bröllop ändå! Bara närmaste släkten och vännerna. Men svårt att välja ut sånt med =/ Jaja, än är jag inte där ;)

Kom och tänka på min systers bröllop! Det var så fint! Och när de gick in i kyrkan bildade molnen en ängel över kyrkan! Helt otroligt! Hur coolt är inte det?! Det måste ju bara betyda en sak, att det finns änglar som vakar över oss! Och jag tror verkligen Sanna och Kenneth har en vakande ängel över sig. Både när det gäller kärlek och tur ;)


Ängeln över kyrkan!


Kenneth och Sanna!


Och jag var brudtärna! =)

Så Helena och Viktor, glöm inte att er lilla ängel finns där för er idag och i resten av era liv!
Så passa på och njut i dag! Det är er dag...och en dag ni aldrig kommer glömma <3


Snart herr och fru Hurtig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0