Fokusera på nuet!

Vad händer och sker i mitt liv?! Jo, jag är så glad, för nu vet jag vad jag ska göra ett år framöver, och den här gången känns det bra! Riktigt bra! Jag kanske äntligen är på väg att bli något! Även om det kommer dröja några år, och vem vet vad som kan hända dem åren! Men som sagt, huvudsaken är att det känns bra just nu, i denna sekund! Äntligen kan den stora stenen trilla av, och det blir helt plötsligt mycket lättare! Jag slipper tänka så mycket på framtiden, och mest fokusera på nuet!

Och en annan positiv sak är att jag från och med söndagen den 30:e augusti blir sambo på riktigt! Vi kommer dela vardagen tillsammans! Kommer alltid somna tillsammans och vakna tillsammans. Kommer få pussa honom hejdå till jobbet varje dag och krama honom godnatt =) Ska bli så kul! Äntligen är det dags. Det var som jag sa till min kära mamma: " Jag är mogen nu! Jag känner att jag är mogen att ta hand om ett eget hushåll och klara mig helt på egen hand"

Så från och med den 30:e hittar ni mig på parallellen ;) Där ska väl alla i sävsjö hamna någon gång, och varför inte göra det nu ;)


Kommentarer
Postat av: becca

kul att du flyttar hit:) då får vi dricka kaffelatte hos mig. och gå till gymmet!! kram becca

2009-08-20 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0