Intervall på cykeln!

Nu har jag precis kommit hem från ett skönt träningspass! Fick bli 30 minuter cross, styrka rygg+biceps, och sen körde Ines och jag 30 minuter intervallträning på cykel! Blev ett riktigt svettig pass, men kul var det! Mycket roligare att träna tillsammans med någon, ibland i alla fall! Man blir min taggad, får mer energi!

Men min vattenflaska var visst sönder märkte jag! Rann vatten längs hela gymgolvet =/ haha. Inte riktigt kanske! Men nästan! Så höll på att törsta ihjäl! Men gott var det nu efteråt! Vatten är den bästa drycken i världen!

Förresten, igår fick jag träffa min baby booooo! Brun som en pepparkaka var han, och så har han börjat spela arabmusik på högsta volym. Men det är väl bara att vänja sig! Jag älskar han ändå :P Vi har så kul tillsammans han&jag! <3



Men ikväll ska jag inte mysa med Linus, utan med Iiines! Många som blandar ihop dem! =)
Men jag tycker om dem båda två!

Kommentarer
Postat av: aaaaiiiinuuuus

jo det va verkligen vatten över hela golvet!!

och mer träning tillsammans!! :)

2009-08-17 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0