Min festivalhelg!

Då har denna helgen gått, och den har varit bra. Bara omgiven av nära och kära! Det gillar jag!

I fredags lagade Ines och jag mozzarellamackor och drack lite vin och hade jättetrevligt!
Sen stack vi ner till Becca och förfestade lite där, och sen ner till festivalområdet.
Mycket folk, men väldigt kallt.
Lyssnade lite på saxons tillsammans med Linus, och sen gick vi hem tillsammans!



Lördagen jobbade jag till 5. Skyndade mig hem för att göra mig iordning och sen bar det av mot ringvägen!
Där grillade Ines, Linus och jag och drack en massa goda drinkar och hade de trevligt! Sen ner till festiavlen igen ;)
Blev lite för mycket av det goda, så jag missade alla banden! =/




Och igår var Jonna, Helena och jag i Jönköping en sväng.
Gick lite på A6, tog en massa kort i stadsparken, hälsade på i helenas lägenhet, åt middag på coffiehouse, drack chai latte på Klara´s och sen bio, "Sommeren med Göran". Helkul film verkligen!





Idag har jag jbbat min sista dag på Konsum! Känns både skönt och tråkigt!
Men det blir nog lite extrajobb där i höst sen ;)

Imorn åker jag till Ullared och ska handla en massa saker ;)

Tack allihop för en bra helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0