Panik på Gekås!

Igår var det en lång och händelserik dag! Inte en lugn stund! Halv 6 steg jag upp och var redo för en dag på Gekås med mamma och Pär! Blev en hel del inhandlat! En skinnjacka, en annan jacka, lite basplagg, inredningssaker m.m. Fick nästan lite panik ettt slag för allt folk som var där! Vagnar överallt! Skönt när man var hemma sen.



Fortsatte direkt till gymmet när jag kom hem! där fick det bli cross och styrka ben, axlar, mage! Mycket folk där med! hatar att gå till gymmet när det är mycket folk. Känns som man knappt kan andas, de luktar svett, alla glor och det finns ingen plats att stå på! Usch! Hatar det!

Efter gymmet stack jag till Emelie! Hon bjöd på grillspett, potatissallad, bröd! Och glass och hallon till efterrätt! Väldigt gott! över förväntan ;) Och trevligt att sitta och prata lite, Ines, Sarah, jag och Emelie!



Natten spenderades hemma hos Linus! Vi gick upp tidigt idag och gick en långpromenad med Alice! Och sen handlade vi nybakade frallor på Melins och drack kaffe när vi kom hem! En välförtjänt frukost! Riktigt gott är det då!



Idag är jag ledig! Det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: chatta

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg.

2009-08-06 @ 10:17:12
URL: http://www.chatzone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0