Rix Fm festival!

Nyss hemkommen från Växjö! Denna härliga, underbara stad! Önskar man kunde bo där! Det hade varit helt perfekt!
Ines och jag tåg tåget dit igårkväll! Åt världens godaste pizza! Mmm...så jäkla god var den!



Och sen kollade vi in alla artister som spelade på stora scenen! BWO, Velvet, E.M.D, Janet, Kim och Erik Hassle.
Sååå bra var Hassle! Blev nästan tårögd av hans fina låtar!



Fullt med folk i Växjö, underbart väder och glada människor.
Tyvärr var Ines och jag lite trötta, så vi gick hem till Ines brors lägenhet efter E.M.D.

Åt frukost på Wayne´s idag på morgonen och sen blev det shopping hela dagen! Så nu är jag hemma i Sävsjö igen, trött och mätt efter en god grillmiddag. Får se vad jag ska hitta på ikväll. Blir nog lugnt!



Och Linus åkte till Montenegro idag! Jag? Avundsjuk?! Nejdå..inte alls!

Kommentarer
Postat av: michaela träffe

erik hassle är bra!! lyssnade precis på "hurtful" på datorn nu! :)

2009-08-09 @ 17:04:01
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0