Solsolsol!

Åh, idag är jag glad..för jag är leedig! Och det är så fint väder ute med!
Igår jobbade jag på badhuset hela dagen! Usch, helt dött där. Kan inte förstå varför :P haha!

Men väl hemma gav jag mig ut och sprang i värmen!! Men skönt var det, och bra gick det.
Och det är inte helt fel att komma hem till en underbar middag.
Linus hade lagat lövbiff med mozzarella, grillad  aubergine,och soltorkade tomater i ugn. Och sen färsk pasta till det. Jag vet, visst låter det gott?! Och det var det med!

Tack älskling, du är underbar! Och om allting går enligt mina planer så blir vi sambos den 1 september! =)



Ikväll åker jag och Ines till växjö, där vi ska äta gott, lyssna på band och njuta av en härlig sommarkväll!
Sen sover vi över där och imorgon blir det förhoppningsvis lite shopping och marknad!



Ibland är livet härligt!

Nähä...nu väntar solen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0