Storstädning!

Igår hade jag fullt upp hela dagen! Det började med gymmet kl.9 på morgonen. Körde 40 minuter cross och sen styrka ben, axlar, mage! Sen åkte jag hem för att börja storstädningen i lägenheten!

Började med köket! Rensa ur alla skåp, skafferier, kylskåp m.m. Tog säkert 3 timmar att bli klar där inne. Sen fortsatte jag med hallen, där jag rensade ut garderober..slängde säkert 4 stora kassar med skräp! Lägenheten var klar vid kl.7 och då hade jag hållt på konstant från kl. halv 11, med bara en rast då jag åt och var en runda på erikshjälpen, där jag köpte ett par jättefina koppar, en fruktskål och gamla burkar. Allt för 85 kr! Billigt och bra. Kommer bilder på kopparna sen, för jag glömde kameran =/


Min fruktskål, 35 kr!

På kvällen kom Ines hem och vi lagade en super god middag som vi kommit på själva. En gratäng med zuzzini, lök, vitlök, paprika, tomat, kyckling, basilika och mozzarella.



Och till efterrätt fick det bli min favorit, turkisk yyoghurt med kiwi, valnötter, kokos och honung!

Vi tittade på den 3 timmar långa filmen Da vinci koden, och sen somnade jag gott och sov till klockan 10 idag. Inte likt mig!


Kommentarer
Postat av: Vicky

Är det så att du å Linus har blivit sambos nu, lr är du bara supersnäll och städar åt honom ;)

2009-08-15 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0