Coldplay i mitt hjärta!

Nu är jag hemma från en helhelg i huvudstaden Stockholm! Kände mig lite som hemma där, ville inte åka därifrån! Hade varit kul att någon gång i sitt liv få bo där! Det hade det faktiskt, men vem vet! Maybe I will!

Fredag
Tågresa till Stockholm 6.12 på morgonen, och frukost på tåget upp!
Fika i solskenet, lite fönstershopping, tunnelbaneåkning och sen inchekning på hotellet i Solna. Var visst fullbokat, så vi hamnade i Bussinessclass på 10:e våningen, liiite finare än alla andra :P
Vi åt god mat, strosade runt i Gamla stan, handlade med oss mat som vi åt i sängen på hotellrummet och somnade gott i dem mjuka sängarna!





Lördag
Hotellfrukost, tunnelbana, regn, paraplyshopping, shopping på Drottninggatan, wokmat, fönstertitt i de fiiina butikerna, promenad i Kungsträdgården och uppladdning inför COLDPLAY!



Himlen var helt klarblå, 33000 i publiken,världens bästa band, låtar som man får gåshud av! Konserten får helt klart 5 + av mig! Den var helt MAGISK. En helt underbar kväll!




Söndag
En välbehövlig sovmorgon, god frukost, en skön dusch, utcheckning, (på tunnelbanan kom vi på att vi glömt tågbiljetterna hem i lådan på hotellrummet! Ooops! Tur att vi kom på det!). Ett soligt Stockholm, kungsholmen, Ben&jerry kulglass, slottet och sen hemfärd mot lilla Sävsjö igen!




Tack för en bra helg Stockholm! <3

Kommentarer
Postat av: michaela

oj läskigt att glömma biljetterna sådär!! :O

tur ni kom hem sen iaf...

2009-08-24 @ 17:01:47
URL: http://realmicca.blogspot.com
Postat av: Heidi

Hahahah! Marie har du blivit kär i sthlm? Precis som jag. Ja jag tycker du ska flytta hit =) Blir så roligt!! Hihi!

2009-08-27 @ 08:04:25
URL: http://heidiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0