Anders Szalkais träningsprogram

Har bestämt mig för att börja föja Anders Szalkai träningsprogram till halvmarathon. Jag vill verkligen slå min förra tid på Göteborgsvarvet. Jag vill verkligen bli en snabbare, mer uthållig löpare. Det är ju just snabbheten som jag har svårt för. Springer alltid i samma tempo, 6 minuterstempo ungefär. Och det är för dåligt om jag vill klara Göteborgsvarvet på 1,50.

Så nu blir de till att springa en massa fram till Göteborgsvarvet, som är om 17 veckor räknade jag ut. I år vill jag verkligen vara tränad tills dess. Men sen blir man väl sjuk eller nåt och tappar allt. Men hoppas kan man ju alltid!



För övrigt är min mage helt ur balans. Vet inte vad de är, men jag känner mig gravid! Haha...
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på nåt bra på tv. Sen första riktiga skoldan imorn! Hoppas den blir kul!

Kommentarer
Postat av: Ines

hur orkar du....

2009-02-04 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0