Härlig vinterdag

Åh, vad man blir glad av det här vädret. Lite för kallt kanske, men det är mysigt attt komma in sen i värmen. Linus och jag åkte ut till Vallsjön och gick en runda på isen. Lite otäckt, men mysigt. Himlen var alldeles rosa och marken helt vit. Romantic!!!

Sen åkte vi hem till mig och åt äppelkaka och drack varmt te.
Längtar tills imorn. Då är jag ledig och ska bara ta hand om mig själv, vara ute i kylan och avsluta kvällen med en god middag och mys med min älskling.

Ikväll blir det tjejkväll! Byebye!


Kommentarer
Postat av: baby boo

mycket mysigt! nu har jag avnjutit en mycket god middag! fläskfilé och potatis! mumma! smek&lek

2009-01-05 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0