Idag har jag syndat!

Oh yes! Nu har jag varit lite onyttig idag. Mamma och ja har gått lite smått på GI nu i 2 veckor, men idag har jag syndat ordentligt! Eller ikvälll i alla fall. Fast vad gör man inte för sin älskade! Kalas är ju kalas.

Vi åt frallor, semla och choklad, och en massa kaffe på det! Gottigottgott. Jag älskar verkligen Lindorkulorna som man brukar äta vid jul. Men igår när jag var på Ica Maxi hittade jag iställer en hel chokladkaka med mjuk, krämig Lindorchoklad. Och gissa om den var god!! Gudomlig! Är min absoluta favorit, men inte konstigt kanske, för socker står först i ingredienskön! Haha! Men ska det va, så ska de! Dessa tre är mina absoluta favoritchoklader. Mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0