Spahelg på Badhotellet

Då är jag hemkommen och utvilad. Synd bara att tiden går så snabbt. Hade inte varit fel att stanna en natt till. Men de får bli nästa gång. Åkte till Badhotellet i Tranås igår, Linus och jag! Kom fram vid halv 3 tiden, och då fick vi nybakta sconesmuffins eller vad det var, och kaffe!

Sen på med morgonrocken och tofflorna, och så gick vi ner till bassängerna och la oss i varsin "solstol" och bara vilade. Sen var det dags för massage, och det var skönt! Man kände sig verkligen avslappad. Och efter massagen blev det bad i en varm bassäng och ångbastu! Härligthärligt.

Sen blev det trerättermiddag.
Förrätt: Västerbottenostsoppa med kräftstjärtar och brödkrutonger
Huvudrätt: Anka med potatisbakelse och rosmarinsås
Efterrätt: Äppeltarte, äppelsorbe och äppelsås



Och till det blev det en flaska rött!



Efter middagen blev det mys och goda drinkar! En bra dag!



För att se mer kan ni titta på www.badhotellet.com!

Vaknade utvilad idag, och åt en god hotellfrukost! Nu är jag hemma igen, i lilla Sävsjö. Och ikväll ska jag säga hejdå till Ines, som flyttar ifrån mig, upp till storstan! Är nyfiken på vad hon kommer bjuda på för mat! Haha!

Ska jag träna idag? USch, vet inte om jag orkar. Men borde göra det. Förresten körde jag spinning igår, och det gick mycket bra. Så snart behöver jag testpersoner som jag kan börja köra för ;)

Ha en bra dag! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0