Vill någon ha massage?

Igår va första riktiga dagen i skolan, och vad händer? Jo, jag missar bussen. Står i Vetlanda i kylan och undrar vart jag ska ta vägen. Som tur va fick jag skjuts av en klasskompis. Men kändes pinsamt så där första dagen. Menmen.

Idag har varit slappt i skolan. Först prat om självbild och sånt på förmiddagen och sen massage på eftermiddagen. Och det var såå skönt! Tänk att jag snart ska få ge sån massage till folk! Så om ni vill vara mina testpersoner framöver, så säg till mig!! Det ska vi nog kunna ordna ;)

Va en sväng på Gina med innan jag åkte hem. Och jag som inte ville köpa nåt. Men de va ju REA, så köpte ett par slitna baggyjeans för 99 kr och en kort jacka för 99 kr, så de va inte illa!



Ikväll blir det tjejkväll med gänget. Var ett tag sen nu. Jag är verkligen sugen på en kopp té!

Ha en bra kväll, my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0