Bakom molnen är himlen alltid blå!

Nu var det ett tag sen jag skrev sist. Har inte "hunnit" med under min lediga tid.
I onsdags kväll var jag hemma hos svärföräldrarna på lite middag. Det blev grillade köttfärspett och pastasallad. Och till efterrätt grillade vi marsmallows. Det var gott och trevligt!




I torsdags jobbade jag 8-18. Stressade hem för att sätta in pajerna i ugnen, för sen vid 7 kom ines, sarah och emelie på födelsedagsmiddag. Jag bjöd på tacopaj, broccolipaj oxh marängswiss! 
Jag fick en kokbok, örhängen, ugnsformar och praliner i present. Tack så mycket! <3

Fredag morgon, och Linus och jag packar in tält och sovsäck i bilen och beger oss mot soliga Öland.
Stoppet blev Kapelluddens camping i Borgholm. Tog bara 5 minuter att fixa tältet! Gött!
På kvällen blev det middag på Harrys, ett glas vin på Strand och mys framför solnedgången.
En trevlig kväll, men en mindre trevlig natt. Sov nog ingenting. Stenhårda liggunderlag och blåsigt tält. ville bara att det skulle bli morgon. Men till slut var det som tur väl morgon och solen sken!





Min 20-årsdag firades i tält..vilket jag är van vid =)
Äntligen 20, nu får gärna tiden stå still ett tag.

Hemfärd till Sävsjö igen.
På kvällen åt vi grillat och kräftor hemma hos familjen! Det var gott ;)
Sen blev det Wallander och popcorn som fick avsluta dagen!



Igår var en hemsk dag! Så uttråkad, bara en massa tankar..framtiden känns bara jobbig!
Varför ska man vara så velig? Varflr kan man inte bara bestämma sig?
Varför kan man inte bli miljonär?

Jaja, idag hoppas jag på en bättre dag!
Ledig idag med! =/ lite segt. Men lika bra att vänja sig.
Kanske kommer det bli så hela hösten sen...who knows.
Snacka om deppigt i så fall!
Men Marie, försök se positivt! Haha!

Bakom molnen är himlen alltid blå...Glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Träningsfreak

Jag o min sambo campade med på Kapelludden fast i lördags=)Men campade i saxnäs på fredagen och håller med, svårt o sova för att det blåste så mycket... Grattis i efterskott!

2009-07-27 @ 18:49:10
URL: http://traningsfreak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0