Dålig kondition! =/

Vilken dålig kondition jag har just nu. Minns inte när jag var så här otränad sist! Och jag tycker inte alls om det =/
Var ute och "sprang" runt sjön innan. Fick gå emellanåt. Håll och kramp i benen =/ inte roligt alls.

Kan inte förstå att jag orkarde springa hela Göteborgsvarvet, 21 km, för bara 2 månader sen. Och nu orkar jag inte ens springa runt sjön. Dåligt av mig. Även om jag inte var särskillt tränad till Göteborgsvarvet, så var jag verkligen det om man jämför med nu.


Snart så :P

Får lägga om mitt träningsprogram nu, och lägga in mer konditionsträning.
Har kört samm program nu i 4 veckor, så nu är det dags att byta.


Så här ska de se ut denna månaden!

  

Måndag:

  • Morgonpromenad 45 minuter  
  • Styrketräning: Rygg och biceps
     

Tisdag:

  • Morgonpromenad 45 minuter  
  • Styrketräning: Ben, axlar och mage.
     

Onsdag: VILA/ löpning


Torsdag:

  • Morgonpromenad 45 minuter
  • Valfri konditionsträning, situps på boll

Fredag:

  • Morgonpromenad 45 minuter 
  • Styrketräning: Bröst och triceps.

Lördag: VILA


Söndag: VILA / Löpning

Nu ska jag gå och jobba, 11-18!

Ps. På lördag fyller jag 20 år! Yihooo! Ds.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är man intresserad av träning/idrott och hälsa så är det helt klart rätt utbildning att gå. Jag har lärt mig jättemycket intressant så jag tycker verkligen att den är värd att gå! Lite trist att sriva B-uppsatsen bara (hoppas att c-uppsatsen går bättre) men annars har allt varit jättebra. Sista terminen kan man ju läsa vilka kurser man vill med så det ska bli extra roligt =)

2009-07-22 @ 20:03:59
URL: http://mellbergsandra.blogg.se/
Postat av: Em

Jag sprang 10 meter runt sjön för nån dag sen ;)

2009-07-23 @ 17:35:54
Postat av: michaela

grattis :)



kul med veckoprogram sådär! jag måste verkligen också börja träna mer nu!! är helt seg och dålig :P

2009-08-06 @ 19:54:50
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0