Picknick!

I fredags kväll åakte Ines och jag iväg på en romantisk picknick! Soligt och varmt och skönt! Vi köpte med vitt vin, grillad fläskfilé, potatissallad, bröd, cider, godis och frukt och åkte till ett berg vid en sjö. Jättemysig utsikt och trevligt sällskap, om man bortser från alla myror och mygg ;)




Tack för en skön kväll! Bara prata om allt och ingenting på en filt mitt ute i skogen.
Det kan behövas ibland! =)


Igår jobbade jag heeela dan, och på kvällen åkte jag hem till Linus och kollade på Baksmällan. Den filmen rekommenderar jag verkligen. Superolig! Haha ;)

Nu har jag gåttt en långpromenad med Mamma och Pappa i regnet! Mys och komma in och fika och dricka kaffe!
Vad händer sen idag?! Hoppas på bio!

Kommentarer
Postat av: michaela träffe

va mysigt! :)

2009-07-19 @ 23:28:15
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0