Sista juli! Redan?! Shit pommesfrites!

Fredag morgon, och det känns så skönt att jag redan har träningen avklarad.
Fick bli en morgonpromenad och sen styrka triceps och bröst! S
en hem och äta yoghurt med müsli och kokt ägg på knäckebröd, såå gott!
Och en kopp kaffe till det! Då står man sig ett tag.

Jobbar 10-18 idag. Sen ikväll skulle Ines och jag laga mat och gå ner till festivalen och kolla läget!
Jobbar imorgon med, så de får bli lugnt ikväll. Men imorn så..;)



Känns så konstigt att sommren snart är över. 1 augusti imorgon. Jobbar min sista dag på Konsum på måndag!
Hjälp vad snabbt det gått. Känns inte ens som jag har jobbat!

För övrigt tror jag att jag har bestämt mig för vad jag ska göra nu framöver. Det blir inte som jag tänkt mig förut.
Är inne på ett helt annat spår, något säkrare och något som känns väldigt bra just nu.

Men 1 år framöver kommer bli jobbigt, om de nu blir så som jag tänkt mig.
Men det är bara att bita ihop! Kommer i alla fall bo hemma i Sävsjö ett år till. Bra/dåligt?!
Får vara med Linus ett år till, och då är det värt att stanna i Sävsjö ett tag till!



Kommer uppdatera mer under helgen!
Ska försöka ta en massa kort under festivalen!
Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0