De hade i alla fall tur med vädret...

Regn, regn, regn...det slutar aldrig! Och jag som inte har någon cykel eftersom den blev stulen. Men har lånat mammas ett tag...men nu blev den med stulen. Att man aldrig kan låta folks saker vara =/ Jág behöver en cykel. Tar så lång tid att gå till allt man ska till. och sen tycker jag om att cykla.

Igår hade i alla fall alla studenter tur med vädret. Åh, vad jag längtade tillbaka.
Hade inte vatt helt fel att få ta studenten en gång till. Skrik, glädje och tårar! Det var en härlig dag.
Men mindre härligt sen, när man inser att man inte längre har skolan att gå till. En trygghet.
Man visste vad man skulle göra, man träffade alla sina vänner varje dag!
Nu är de ju tyvärr inte så längre. Nu ska vi vara vuxna.
Men jag vet inte om jag känner mig särskilt vuxen.



Nu blir det jobb för min del, fredag och hela lördagen!
På söndag skulle det bli fint väder, då vill jag åka ut på sjön!
Måndag: diplomering, packning.
Tisdag: Fika med tjejerna, möte och avresa till Växjö!
Onsdag: Färd mot THASSOS! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0