Diplomerad massör!

Från och med idag är jag diplomerad massör!
Känns väldigt skönt att ha det gjort.
Men jag har ändå mycket kvar att lära. Hade varit så kul att läsa till certifierad massör med!
Och personlig tränare. Och kostrådgivare.
Men tyvärr kostar ju dem utbildningarna en massa pengar..som jag inte har =/


Nu har jag bara resan att se fram emot! Kommer bli kanon. 
Har känt mig lite risig idag, huvudvärk, ont i ryggen, halsen och i kroppen.
Men efter en promenad med Ines kändes det mycket bättre
Kanske är resfeber som spökar!


Kommentarer
Postat av: Em

Vi kan vara stolta över oss själva hihi..vi är ju grymmast på att massera! Skönt att kunna släppa det nu, och bara njuta av sommaren.

kram!

2009-06-15 @ 17:29:45
Postat av: marina

Grattis!

2009-06-15 @ 17:50:24
URL: http://whattoweartoday.blogg.se/
Postat av: michaela

personlig tränare och kostrådgivare skulle jag också vilja bli!!



har du några bra tips på BRA utbildningar??

2009-06-22 @ 17:10:30
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0