Hejdå Sverige! Hej Grekland!

Nu mina vänner lämnar jag er en vecka och åker till varmare breddgrader!
Åh, detta har jag längtat efter..och nu är jag äntligen där. Jihooo!

Snart går bussen till Växjö där vi sover inatt! Blir middag och firande av vår semester ikväll!
Sen imorn ska vi upp tidigt och ta tåget ner till Kastrup!
Sen blir det flyg, buss, färja och buss innan vi äntligen hamnar på ön Thassos utanför Greklands fastland!

Kommer visst bli 25 grader och strålande sol där på midsommar! ;) Inte helt fel om man säger så!
Nu ska jag gotta mig en hel vecka och njuta av sol, bad, utflykter, god mat, gott vin och trevligt sällskap såklart!

Sen kommer jag tillbaka utvilad och redo för jobb och stenhård träning i sommar!

Ha en underbar vecka nu allihop! Jag ska sola lite åt er med ;)


Byebye!

Kommentarer
Postat av: chili

mysig blogg:) Glad midsommar!:)

2009-06-19 @ 01:34:23
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: michaela

åå va skönt!



berätta ALLT sen och visa kort :)

Ha det bra!

2009-06-22 @ 17:00:02
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0