Helenas möhippa!

Är hemkommen från en trevlig dag med mina favorittjejer! Blev verkligen en lyckad heldag!
Möhippa stod på schemat!

Helena blev verkligen överraskad när Jonna och Sandra stod utanför dörren halv 9 imorse! På med morognrock och ögonbindel och sedan bilfärd till en lyxfrukost med scones, ägg och smoothie :P

Visst är hon söt i sin morgonoutfit ;)

Frukosten serverad!

Sen var det dags för massage och styling på hair é vi!
Helena fick känna på hur det är att vara kändis för en dag!


Jonna är i full gång med klipp och styling!


Det färdiga resultatet, visst blev hon fin? :P  Sen var det dags för val!


Efter en tur i Sävsjö, tog vi en sväng till café Timjan utanför Nydala. Kan jag verkligen rekommendera.
Mysigt fik mitt ute i ingenstans! Där blev det stopp för lite lunch!



Sen åkte vi vidare till Jönköping och A6 där hon fick en del uppdrag som hon skulle klara av!
Här kommer några av de uppdrag hon fick!


Outfiten :P Efter 2 timmar på A6 fick hon ihop 109 kr :P

Testa skor i strl 44 och gå ett varv i butiken!


 Trycka på alla leksaker som gör ljud ifrån sig ;)


Fråga om att få provsmaka en bit tårta!

Helena är ju så söt så hon fick en HEL bakelse ;) det ni!

 Spela ett tvspel!

Här fick hon publik kan jag säga!

Beställ en cheeseburgare UTAN ost och försök sedan sälja den vidare!

Personalen tyckte säkert hon var konstig, men de bjöd iaf på hamburgaren ;)

Provligg en av IKEA:s sängar

Här ser hon död ut :P haha

Ställ dig och spela munspel!

Här tjänade hon en slant!

Efter uppdragen åkte vi vidare till restaurangen " En italienare och en grek" där vi åt en god middag!
Trötta och mätta åkte vi sedan vidare till Helena och Viktors nya lägenhet.
Supermysig. Blir verkligen avundsjuk!

Tack tjejer för en superdag! Ni är guld värda!
Tycker så mycket om Er!

Och tack Helena att du ställde upp och gjorde vår dag!
Du och Viktor är så söta ihop!
Önskar er all lycka!

Nu ska jag sova.
Man blir trött i huvudet efter en sån här heldag!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Helena

tack för en oförglömlig dag<3

2009-06-08 @ 07:06:50
Postat av: michaela

men ååå. varför sa ni inte till mig!? :'(

2009-06-14 @ 15:59:25
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0