Innesittardag, eller?

Jag gör nada mas! Sitter inne vid datorn och glor. Borde ju egentligen vara ute i det vackra vädret! Men det är smällhett och jag fjällar på hela ryggen =/. Inte kul alls. Nu försvinner allt det bruna. Orka börja sola från början igen.

Började med min träning idag efter ett långt uppehåll. Morgonpromenad klockan halv 6. Och hjälp vad skönt det var. Helt lagom svalt så tidigt, vindstilla på sjön och soool! Jobb 7-12 idag! Lagom tid tycker jag. Hade kunnat jobba så jämt. Hade varit skönt. Efter jobbet stack jag till gymmet för lite stryketräning och sen hem och käka omelett.

Nu i eftermiddag har jag inte orkat något. Har suttit vid datorn och hållt på med ett fotoalbum från Thassos på extrafilms hemssida. Jag kan lova att det kommer ta en evighet. Man vet aldrig hur man vill ha det.



Men ikväll drar Jonna och jag ut till hennes stuga mitt ute i ingenstans. Kvällspromenad och årets första svenska dopp hoppas jag på. Sen längtar jag efter att få vakna där ute av lugnet, frukost i solen och morgondopp :P Så imorn får jag lite sol på mig ändå. Så det gör inget om jag sitter inne en liten stund till ;)


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0