Minisemester i sommar kanske?

Åh, vad jag är glad! Fick ÄNTLIGEN mitt sommarschema som jag fasat nu hela våren. Har inte alls sett fram emot denna sommaren eftersom jag visste att de skulle innebära jobb i princip varje dag. Förra året var hemskt. Då jobbade jag 6 dagar i veckan nästan hela sommaren. Var ledig 5 dagar hela juli. Inte alls kul. Kändes som man bodde på jobbet.

Men i år har Rolf varit snäll, och jag fick ettt jättebra schema.
Hinner nog med lite sol och en minisemster i år trots allt. Hoppas bara vädret blir nu med. Då kan det inte bli bättre.


Linus och jag i Ängelholm för 4 år sen. Snyggt tält vi hade va?! Haha

För övrigt så sprack mina jeansleggins idag. Skulle ta på dem, och så hörde jag hur dem sprack. Linus tyckte ju såklart det var kul! Haha!

Nu ska jag laga mat till mig och min kära pappa!
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Em

Fyra år sen!? Måste tiden gå så fort :(

2009-06-07 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0