Träningsuppehåll?!

Har inte skrivit så mycket om träning nu det sista.
 Det beror på att jag inte har kunnat träna så mycket.
Mest promenader, men ingen löpning tyvärr =/

Kroppen säger fortfarande ifrån och min träningsmotivation är inte alls så stark som den var tidigare.
Varför det har blivit som det blivit tror jag beror på stress och överträning. Mest inre stress.
Framtiden är hela tiden oviss, vilket jag känner mig väldigt stressad för. Sen vill jag ha tid till att träna.
Om jag inte gjort det på en dag känner jag lite smått panik...vilket leder till ännu mera stress. Det blir som en ond cirkel. Och det är jag inte ensam om. Stress är inte alls ovanligt, och inte alls bra för oss människor.


Hårdträningen får vänta! Go promenader!

Jag måste lära mig att koppla av, vilket jag känner att jag är på god väg att göra.
Men än är jag inte där.
Musklerna säger fortfarande ifrån. Då är det bara att vila och äta ordentligt.
Tyvärr är det nog det enda som hjälper.

Men jag hoppas jag får tillbaka träningsorken snart igen! Då ska jag börja lugnt! ;)
Nu ska jag ut i solen! Ciao

Kommentarer
Postat av: michaela

..ibland är det så att motivationen för träning sviktar.. tyvärr. men den kommer alltid tillbaka, förr eller senare! :)

2009-06-14 @ 16:00:46
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0