Vallsjöbaden!

Åh, jag fick sommarkänslor idag! Linus och jag kom nyss hem från Vallsjöbaden och invigde minigolfen...
 Vann första rundan, men förlorade andra =/ Men jämt var det.
Kommer bli en del minigolf i sommar! Hoppas det i alla fall.
Jag tycker det är så kul..och sen var det det första vi gjorde på vår första dejt! ;) Det ni!

Sen drack vi kaffe och jag åt blåbärspaj med vaniljsås. Solen stekte och vattnet  var helt blått och fint!
Åh, vad mysigt det är där ute. Hoppas vi kommer kunna vara där ute mycket i sommar.
Ta båten dit och spela minigolf, fika och titta på solnedgången! Hoppas det blir en fin sommar i år!

Nu ska jag ta och packa lite till resan! På onsdag ger vi oss iväg! Wihoo!


Vallsjöbaden en härlig sommarkväll!  ;)

Kommentarer
Postat av: marina

Tjo! Hur gick det för er på diplomeringen? Kram*

2009-06-15 @ 16:34:47
URL: http://whattoweartoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0