Boda Borg

Helgen har varit bra. Fullt upp med måleri, men rummet kommer bli kanon. Vi valde inte den senapsgula färgen som vi tänkt från början, utan det fick bli en varm creméfärgad färg. Passar i alla lägen! =) Så nu är det bara golvet som ska på plats, sen är det klart. Bara till att inreda! ;) Äntligen!

Igårkväll var vi hos Becca, som fyllt 20 år. Förfest i hennes och Pers fina lägenhet, sen vidare mot Boda Borg där vi gick i banorna och åt tacobuffé. Riktigt kul att gå på Boda Borg. Har nog inte varit där på 4-5 år, så man klarade sig väl sådär bra.


Idag har jag jobbat på Badhuset och så började jag måla det sista när jag kom hem. Nu ska jag kolla på Kalla fakta!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0