090909

Dagen 090909

Upp kl 7.
Frukost.
Plugg.
Fika.
Plugg.
Gym.
Plugg.
Mat.
Plugg och plugg.
Jogg/gång
Mellanmål.
Dusch
Plugg.
Handling.
Plugg.
Mat.
Plugg.



Och nu! Nu ska jag ska snart till min bästastebästa vän Jonna på tjejkväll.
Är ju bara vi två numera! Hoppas snart vi fem kan ha återträff.
Men ikväll får det bli idol och te...och lite skvaller! Det gillar vi!

Och sen är det många som undrar vad jag egentligen pluggar till, och varför jag verkar så hemlighetsfull i min blogg! Man behöver ju inte berätta allt, det kommer ju fram till slut ändå!

Ibland känns de som att man knappt frågor varandra "Vad gjorde du ihelgen?" eller "Vad gör du nuförtiden"? Man vet de ju redan innan genom blogg och facebook. Snart behöver vi inte ens prata med varandra utan kanske bara sitter hemma vid vår dator och chattar istället. Usch vad hemskt det skulle vara.

Därför ska jag nu iväg och vara lite social!

Imorgon är jag iväf 6.35-18.25! =/


Kommentarer
Postat av: den hemlighetsfulla

mkt bra inlägg marie=)

man ska vara lite hemlighetsfull!

2009-09-10 @ 10:15:42
Postat av: din bästastebästaste vän :)

det är gött att vara social :)kul att du kom sweetie! <3 <3 ska nog kolla på true blood idag igen haha

2009-09-10 @ 12:53:02
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0